söndag, oktober 18, 2009

Skvattgalen - Pähkähullu

Igår natt var jag bara tvungen att få den här sockan färdig. Jag stickade och stickade och stickade. Klockan 02.45 var sista hoptagningen gjord. Skvattgalen alltså, fastna i en strumpstickning så där. Nu skulle det då gälla att få inspiration till den andra sockan.
Eilen yöllä päätin että nyt sukka valmistuu. Neuloin ja neuloin ja neuloin. Yhtäkkiä kello oli jo 02.45. Olen siis ihan pähkähullu, en voinut lopettaa sukanneulomista. Nyt joku pitäisi neuloa se toinen kappale...

4 kommentarer:

Froding sa...

Tusen tack för paketet!!
Jag gillade både garnet och chokladen(vilken nu är slut...) Bild kommer på min blogg när min dator vill ta emot bilder!! Hälsa gärna på hos mig på Ravlery(froding)
MVH/Marianne från Karlstad

Inge sa...

Så bra att du gillade både garnet och chokladen. Och skönt att höra att paketet kommit fram. Jag skall titta in på Ravelry vid första bästa tillfälle.

Smycka sa...

*skrattar* Låter som jag! Jag satt uppe till kl 7 några gånger för jag ville virka färdigt en gardin på ca 5 meter till mina döttrar för ca 6 år sen. De tyckte jag var megatokigt! *skrattar* Men är man fast så är man! *kramar om*

Päivi, Lankakomero sa...

Joskus käy minullekin noin, että aina vaan neuloo uuden ja uuden kerroksen eikä malta millään lopettaa.