måndag, november 09, 2009

Onni muuttaa maalle - Prima liv på landet


Viime perjantaina sain ihanan paketin Sny:ltäni. Siitä paketista on iloa kauan. Ja, miten tiesit että minun seuraava hankinta olisi just ollut toi Bar magnifier ( elikä suurennuslasi mitä voi käyttää kun lukee kaavioita)? Oletko ajatusten lukija?
Lanka on pehmoinen ja minulla on jo kaulahuvin ohje odottamassa. Paketissa oli vielä neulekirja. Kiitos SNY. Pakkauskin oli kaunis.
I fredags fick jag också paket. Den här gången av min hemliga finska stickvän. Både innehållet och förpackningen var trevliga. Det roligaste av allt var att jag nu har en Bar magnifier så jag kan lösa mönsterrapporter. Bar magnifier är ett förstoringsglas med en röd rand i mitten. Italienskt skönt garn, som jag redan har halsduksmönster till. Paketet innehöll också ett kort och en stickbok. Tack till SNY för fint paket

Inga kommentarer: