fredag, juli 09, 2010

Överlevnadspåse

För en vecka sedan återvände far i huset och undertecknad från en underbar stugvecka i Borgå skärgård. Under midsommardagen hade vi faktiskt hela barnaskaran på fem + två sambos samlad. Då fick jag av den nästäldsta sonen och hans H en härlig överlevnadspåse:
Tanken var att jag med det här innehållet skulle klara mig hela veckan i skärgården:
Senaste numret av Lyckokryss. Tidningen är full av knepiga korsord. Har inte hunnit med att lösa fler än tre.
Och resten av innehållet är godis, två burkar med Kopparbergs cider och fyra nystan Brazilla Glitter. Och garnlagret bara ökar och ökar... :)
Men vad skall jag hitta på att göra av de där läckra nystanen?

Som ni redan har märkt var innehållet fantastiskt bra eftersom jag ju överlevde! :)

Inga kommentarer: