tisdag, december 21, 2010

Efter

Hinner egentligen inte med nånting alls längre. I dag stod det på vår att-göra-lista, att jag skulle baka en sherrykaka och börja paketera julklapparna. Inget av det är gjort. Dottern kom på besök så det blev lite annat program.
Fick dock en halsduk färdigstickad nu i kväll.
Och så här snyggt såg faktiskt mitt skrivbord ut i dag:
Om ni tror att jag gillar Nalle Puh, så tror ni faktiskt rätt. :)
Mina anförvanter tycker därför att det är lätt att glädja mig.
Bry er inte om plastkassarna under skrivbordet. Så fort jag tar itu med att paketera julklapparna försvinner kassarna. Hoppas att det blir före julafton. :)

4 kommentarer:

4U2 sa...

Kassar har jag i rummet jag ockuperat men nu kommer dottra som har det trots att hon flyttat hemifrån (!) så jag får städa lite.

Inge sa...

Kassar är på nåt sätt konstiga varelser. De liksom dyker upp ur ingenstans och vägrar försvinna. Hoppas att tomten hämtar klapparna så det blir mindre att hålla reda på. :)

Anna sa...

skönt du fick klart halsduken iallafall :)

Inge sa...

Ja, det var bra. Dessvärre hörde jag ingen kommentar om den var användbar eller till glädje. Tänk om han inte alls ville ha något sådant?