lördag, mars 19, 2011

Utmanad

Har blivit utmanad av bondmooran Tilda och borde nu berätta åtta saker om mig själv. Uj, det blir svårt. Få se nu...

1) Sen jag blev 50 plussare har jag låtit min galenskap slå ut i full blom och kallar den kreativitet :)

2) Har slutat leva senliv. Gör det jag vill, hinner och orkar med genast, skjuter inte upp på samma sätt som tidigare

3) Har kört hjullastare (eller skoplastare som det heter på riktigt)

4) Fick höra att man inte längre får köra 300 km/h på tyska motorvägarna, så jag har varit tvungen att skippa idén om att bege mig ut och köra på allvar.

5) Har ett fenomenalt gott minne för värdelös trivia, som t ex vilket årtal Kolumbus upptäckte Amerika.

6) Inser att jag betraktas som farlig då jag sitter alldeles tyst i gruppen och iakttar rollmönstren. Förlåt mig, men det är intressant. Har jobbat hårt på att bli lite aktivare och det har nog lyckats.

7) Sörjer när mina kläder är så slitna att de inte går att använda längre. Det är ju då som de är skönast på kroppen.

8) Skulle inte ha nåt emot att vara pensionär, med lite lagom jobb mellan varven.

Jag skickar utmaningen vidare till Mary-Ann, Kajsastina , Tina och i rättvisans namn alla andra som läser min blogg.
 
Den här har jag faktiskt kört!

Inga kommentarer: