onsdag, augusti 03, 2011

KYH 2011 statistik tilasto

Tässä vähän KYH-tiedot. Tänä vuonna KYH meni ihan pipariks. Nyt minulla on 14 uutta UFO:ja!!! Oh, yeah!


Aloitettu 25
Valmiita 11
UFO 14
Virkattuja 11
Lanka Puuvilla
Menekki 409
Liinat 5
Koristeet 2
Kassi 1
Kännykkäkotelo 1
Patalappu 1
Lasinaluksia 4


Här lite KYH statistik, ingen vacker läsning, för nu har jag lyckats skapa 14 nya UFO.n. Oh yeah, :) Visserligen är det inte mycket kvar på en del grejer bara något varv, men andra är det desto mera att göra på. Suck!



Statistik 2011
Påbörjade  25
Slutförda 11
UFO:s 14
Virkat 11
Garn Bomull
Åtgång 409
Dukar 5
Dekorationer 2
Väska 1
Mobilfodral 1
Pannlapp 1
Glasunderlägg 4














2 kommentarer:

tilda sa...

Haha, jag är nog glad att jag inte har gått med i KYH. Om UFO:na ökar med sån fart när dom redan tycks öka hela tiden. Men det är nu bara så att det roligaste är att börja på någo nytt...

Inge sa...

Ja, jag borde nog ha tänkt mig för en och annan gång innan jag hoppade på. Alternativt enbart hållit mig till pyttesmå julgransdekorationer. Men lusten att påbörja något nytt är ju alltid så stor. Dessutom räknade jag lite fel när jag fastnade i virkandet. Det tar ju tid att virka även små dukar. :)