söndag, juni 02, 2013

Beslutsångest

Och så har jag drabbats av vankelmod. Ska jag göra si eller så? Redan för länge sedan bestämde jag mig för att inte gå med i årets KYH. Har alltför många UFO:n kvar från förra årets omgång. Men så villade jag mig in på lite olika bloggar och läste och blev förstås jätteinspirerad. Tur att jag hade så bråttom att jag inte hann anmäla mig på stört. Efter att ha sovit på saken blev jag nämligen igen väldigt, väldigt tveksam. I morgon går anmälningstiden ut och...

Det är bara det att idag hittade jag Sunny Side Up KAL på Ravelry. Det kanske skulle vara vettigare att haka på den här istället? Men jag har inte riktigt sådant garn jag skulle vilja ha. I den här hettan vill jag helst slippa sticka med angora, mohair eller ylle.
Åh, denna beslutsångest. Egentligen borde jag ju inte alls börja på något nytt projekt.
Nej, jag borde snällt förvandla de här två nystanen till disktrasor. Det verkar vara ett tillräckligt krävande projekt just nu.


Inga kommentarer: