måndag, mars 19, 2018

Solgult

Hon var här! Vilken glädje och fröjd. Lilla M väntade här på mej idag då jag kom hem från jobbet. En riktig liten solstråle i snöyran. Tänk att hennes mamma vågade ta den lilla till sjukstugan! Så glad så glad! Hoppas nu bara att morfar i huset inte smittade ner raringarna.

Solgult lyser de här tulpanerna jag fick av mina kursdeltagare idag. Tack än en gång för den vårglada buketten och aktivt deltagande!

Och nu, nu undrar jag vad jag skall planera för datakurser till nästa läsår. Har ni något förslag? Jag har krafsat mej i huvudet här, så snart är jag alldeles skallig! Vad vill människor gå på för kurser? Ska det vara dags- eller kvällskurser? Korta eller långa kurser? Hur långa dagar vill jag själv ha? Ska varenda ett litet hål i kalendern genast fyllas med lektioner?
Håhåjaaa, där någonting, som jag nu ska fortsätta att grubbla över innan jag kryper ner mellan lakanen. Inget stickande idag, tyvärr.

Inga kommentarer: