lördag, oktober 30, 2004

Vad var det...

...jag sade? Jo, att jag varje dag lär mig något nytt. Så är fallet även idag. Dels har jag på nätet hittat en hel del organizers and PIMs som skall göra livet lättare för en. Kalender, adressbok, minneslappar mm i ett och samma program, inte alls illa. Gäller bara att släpa med sig datorn i lilla handväskan! Tills vidare ligger alltså projektet digital kalender på is. Mina hjälpsamma söner påpekade dessutom att det är mycket fiffigare att ha sin kalender till hands i mobiltelefonen. Vad de fina liven inte tänkte på är att jag för tillfället inte äger någon Nokia.
Därtill har jag idag tagit steget fullt ut och registrerat mig som spelare på Veikkaus. Vem vill inte vara med och tävla om Lotto-miljonerna? De är ju blott 4 miljoner €, som lottas ut ikväll...

Inga kommentarer: