fredag, november 05, 2010

Vinn en skolplansch

Egentligen är jag ingen inredare och inte så där jätteintresserad av hur det ser ut här i huset. Och det märks förstås, tyvärr. Men ofta är det så att när jag pyntar och vill ha ljus eller blommor, tycker karlfolket att det bara är onödigt bjäfs och sätter undan alltihopa. Jag har alltså kommit till att bäst vore att ha stora skåp och allting inne i dem och sedan blanka rena ytor. :)
Men en skolplansch kan inte vara helt fel på väggen, eller hur? Visst minns ni de där vackra planscherna från folkskolan (ja, så hette skolan förr i världen)?
Hos Det Goda Livet har du möjlighet att vinna just skolplanscher. Kräftplanschen skulle passa mig perfekt eftersom jag själv är kräfta, men den här blomplanschen är också vacker.... Tävlingen pågår till den 9.11.

Inga kommentarer: