onsdag, december 22, 2010

Alder meir

Ja, nu drog jag till med lite dialekt här. Alder meir betyder förstås aldrig mera och det har varit mitt mantra de senaste dagarna. Dyrt och heligt har jag lovat mig själv att bli en bättre människa (läs ordningsam) för så här kan det ju inte få se ut?
Här är ändå mina mönstertidningar snyggt sorterade i rätt hög. Ni skulle sett högarna innan. Men nu borde de ännu försvinna som genom ett trollslag. Det vill säga, de borde hamna i pysselhyllan där de hör hemma. Här vill jag ha en julduk och en amaryllis. En skål med godis skulle ju inte vara helt fel heller...

5 kommentarer:

Anna sa...

ordning och reda pengar på fredag :D

nej men det är skönt med ordning o reda :) så mycket mönster o sånt som man samlar på sig så är det nog ett måste också.

Anonym sa...

Grattis Grattis Inge. . .

Du vann ett av priserna i min utlottning. .

Titta gärna in och kolla vad just du vann. .

God Jul och gott nytt år. . .

http://annikasallehanda.blogspot.com/2010/12/vinnarna-ar-dragna.html

Rosor och Spetsar sa...

Kikar in för att önska dig en riktigt God Jul
Kram
Annelie

Anonym sa...

Hei Inge!
Kiitos lähettämistäsi SNY-paketeista, ovat olleet ihania. Olin mukana ensimmäistä kertaa ja osallistun kyllä toisenkin kerran, oli mukavaa.
Hyvää ja Rauhallista Joulua sinulle!
T: Piia/Piitsu77

Inge sa...

Åh, det kan inte vara sant?
Tusen tack! Så glad jag blir.
God Jul och Gott nytt år.