fredag, februari 24, 2012

Aivan mieletön paketti Ett helt fantastiskt paket

- Ai, kuinka nätti, huokaili postivirkailija tiskin takana tänään kun kävin noutamassa helmikuun paketti. Valitettavasti ketään ei ollut paikalla eilen kun postiljooni kävi oven takana.

Ja, onhan paketti aivan ihana, juuri minulle sopiva ja mun näköinen.

Ja sisältö sitten, se on aivan mahtava:
4 kerää Rose mohair, raikas kevänväri ja yksi kerää Kotiväki virkkauslanka, pussillinen cashew-pähkinöitä, nam-nam. Kiva kortti, valitettavasti se ei oikein näy nyt. Täytyy kuvata uudestaan.

Ja, piste i:n päällä, Lapin Kulta olutlasi täynnä karkkeja. Tälläinen lasi todella puuttui kokoelmastani. Upeata. Kerään siis näitä laseja silloin tällöin, mutta nyt niitä ei ole tullut vastaan kirpiksellä pitkään aikaan.
Oi, SNY:ni miten voin kiittää tästä mielettömästä paketista? Ja , mistä tiesit että Rose mohair oli hankintalistallani?
KIITOS, KIITOS, ja taas KIITOS tästä mahtavasta paketista! Olet ihana ystävä.


- Oj, så sött paket, suckade postens dam idag då jag löste ut mitt paket, som min hemliga stickvän skickat. Igår var här tyvärr ingen på plats då postiljonen stod bakom dörren med paketet i högsta hugg.
Och visst är paketet sött och alldeles som gjort för mig, inte sant?
Innehållet är helt fantastiskt:
4 nystan Rose mohair i en vårgrön pigg nyans, 1 nystan Kotiväki virkgarn i en härlig rosa färg, en påse cashewnötter, mitt favoritgodis, och ett härligt kort, som tyvärr inte riktigt kommer till sin rätt här. Ska försöka åstadkomma ett bättre foto så fort det blir lite lugnare.
Och som pricken över i:et, ett Lapin Kulta ölglas fullt med karameller. Ett glas som jag inte har från tidigare i min samling. Härligt. Mitt ölglas-samlande har legat nere en tid för jag har inte hittat nåt på loppisar på länge. Men nu fick jag blodad tand. Det här glaset är jättefint, som nytt.

Super duper mega stort TACK till min underbara hemliga stickvän, som skickade ett så här fint paket till mig.
Olen aivan otettu = jag är riktigt rörd.
Tänk att nån vill glädja och överraska mig på det här fina sättet!
Ett riktigt trevligt veckoslut till er allihopa!
Hyvää viikonloppua kaikille!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Mukava, että paketini oli mieluisa.
Yritän taas tätä kommentointia. Lunta tulee taivaantäydeltä, mutta nyt on vapaapäivä, joten takkaan valkeaa ja hyvää ruokaa. Siinä päivän ydin. Mukavaa maaliskuun alkua, posti- Pate liikkuu silloinkin jo ihan "kevättuulella" ja pienemmillä hangilla.

Inge sa...

Kiitos SNY!
Lunta tuli todella tiheästi kun ajoin töihin ja takaisin tänään. Ei ollut kiva ollenkaan. Mutta ei se mitään, kohta on minun vuoro pitää vapaapäivä! :)