torsdag, februari 09, 2012

Garnåtgång i november 2011

Försöker skärpa mig och uppdatera en del som släpar efter. Kan väl säga att november förra året var en svart månad vad det skenande garnlagret beträffar. Nog för att garnnystanen är färggranna och vackra:
Tur att jag hållit mig rätt långt på den garnlösa stigen sedan dess. Idag fick jag dock tips om förmånligt vackert och praktiskt garn i mataffären. Tur att yngsta sonen handlade så jag inte behövde utsätta mig för svåra frestelser. :)

Så här såg det ut i november 2011:
Använt:

Inhandlat:

Från Elmamässan                 200 g
Sammanlagt:                     3000 g

Gåva av Inno (SNY)           100 g

Donerat                               100 g

Garnlagret:
Ingående saldo från oktober           22 917 g
+ i november                                    2 472 g
Garnlagret totalt:                         25 389 g



Inga kommentarer: