söndag, juni 09, 2013

Tidningsfreak

Hjäälp! Inte behöver jag flera tidningar, tvärtom, borde ge bort. Men, men... Igår när jag var till grannkommunen och passade på att handla där i Sale, så gick jag slentrianmässigt förbi tidningshyllan.
OOOOPS! Den här hamnade på nåt konstigt sätt i min korg.

Den estniska designen är ibland lite vågad och alltid mycket kvinnlig.
Visst är de här topparna läckra? Undrar bara vem som vill ha den där till vänster? Jag kan anmäla mig som frivillig stickerska.
Den här virkade blommattan gillar jag. Den är gjord av trikåtrasor. I tidningen föreslås att man ska klippa sina gamla t-shirts till matt-trasor. I motsats till den här vita mattan kommer det nog att bli grant då. Mest rosa och lila här hos mig förstås.
Att virka gamla spetsar är också kul. Kanske jag skulle ge mig på ett sånt arbete?


Inga kommentarer: