fredag, juli 05, 2013

Mysteriestickning

Psst! Ett hett tips. I Året Runt nr 28 2013 ingår första delen till en fyra veckors mysteriestickning.

Visst ska vi väl vara med? Själv ska jag rota i min svarta hylla. Den som far i huset kallar för Darth Vader-hyllan och starkt ogillar. Den är full av garn som alltid ramlar ner när han försöker flytta på hyllan. Nu väntar jag bara på att han och äldsta sonen ska försvinna in till stan så jag får rota ifred. Ska bli kul att sätta upp något alldeles nytt och spännande, som jag inte vet vad ska bli ens. Håll tummarna nu så jag hittar passande garn.
Konstigt nog syns inget av mysteriestickningen på tidningspärmen. Hur ska man då veta att det finns så viktigt innehåll? Själv fick jag tipset via Online Stickcafé-gruppen på Facebook. Undrar hur många lösnummer Året Runt nu kommer att sälja?
Nästa nummer är ute den 11 juli.

Inga kommentarer: