fredag, december 02, 2016

Julklappar

Det började förra veckans onsdag. 
Nej, förresten vänta nu, det började ju faktiskt redan den 4.11 då jag fick den vackra vita amaryllisen i julklapp. Den har blommat helt otroligt med långt över 30 blommor. Helt fantastisk!

Förra veckans onsdag fick jag en fin julklapp:
Senaste numret av Mästarkryss. 
Gissa vem som kommer att ägna sig åt gymnastik på högsta nivå under jullovet? 
Just precis undertecknad! :)

Unga husbonden hämtade vårt favoritgodis i lördags till lilla julen. Mums! De två sista kulorna försvann igår.

I måndags fick jag följande julklapp:
En härlig blomma, våreld?
Som små rosor och i en så vacker rosa nyans. Precis den nyans jag gillar.

Och i onsdags vet ni, då fick jag en hel papperskasse från Novita, fylld med:
Pepparkakor
 
och jästbröd.  Två börd har redan försvunnit utan att den skyldiga gått att spåra.

En påse pepparkakor har också försvunnit. Månne vi har skåpråttor?

Tack till er alla för de fina julklapparna.

Nu passar jag på att önska er alla en riktigt skön fredagskväll och ett härligt veckoslut!

Inga kommentarer: