tisdag, januari 16, 2018

Så glad, så glad

Beklagar att ni blev utan mina bloggskriverier igår, men det hjälps inte. Höll på ända till midnatt och jobbade och sedan stupade jag i säng. Till saken hör att jag kom hem först vid 21-tiden, så det blev lite knappt då jag skulle både skriva möteskallelse, besvara e-post, förbereda kurser och...
... och tja, nu är det snart midnatt igen...
MEN
jag måste bara få skriva om hur glad, så glad jag är. Sickan ringde mej idag: Det är nu 36 anmälda till sticklägret!!! Jippiiii! Skall bli så superduper roligt att träffas, sticka och prata och lära sig nytt och... ååååh, så jag längtar. Skulle det nu fort bli den 10 februari!

Min stickkorg är redan packad och klar!

Och nu mitt i min glädjeyra: Ett STORT TACK till alla er som läser min blogg. Vetskapen om att ni finns och läser gör det roligt att skriva och då får det allt bli midnatt innan jag kryper ner mellan lakanen, om jag inte hinner blogga i vettig tid.

2 kommentarer:

tilda sa...

Och jag är en av dom 36:)Måste väl börja packa jag med...och kanske påbörja nånting också...så att inte arbetet tar slut i misstag;)

Inge sa...

Ljuuuvligt! Jag misstänker att jag kommer att packa om ännu. Funderade lite på att börja med ett evighetsprojekt! :)
Få se, ska ha åtminstone ett litet plagg undan först. En sockstickning är förstås aldrig fel.